kotar-01

עיתון המחדש. נעים להכיר.

בין אם אתם בין אלפי הנרשמים לעיתון החדש, ובין אם אתם בין עשרות הפונים לתפקידי כתבים, עורכים ומבקשי המידע לפרסום אטרקטיבי ב"המחדש". בין אם אתם משתייכים לחושבים שאריה דרעי עומד מאחורי העיתון, ובין אם חשדתם דווקא בצעירי דגל התורה המתנגדים לפיוס החדש עם עיתון הפלס. אם חשדתם שמישהו רצה להוכיח עד כמה הדיגיטל עובד ולהוציא עיתון מודפס חדש או רק פלייר הדגמה, רצינו לבשר לכם, שעיתון יומי חדש בשם "המחדש" לא עומד לצאת לאור. (למרות שאין לנו אחריות על עיתון אחר, יש מגעים קדחתניים אמיתיים להוציאו לאור)

אבל רגע לפני שאתם כועסים על מישהו, שבו לאחור ותקשיבו לסיפור המלא.

הכל החל לפני כשנה. משרד הדיגיטל החרדי "מקס דיגיטל" הוקם ע"י מיכה שולם ושמחה מרגליות. מקס דיגיטל, בא לתת מענה ללקוחות חילונים וחרדים כאחד, המעוניינים לפרסם למגזר החרדי – בדיגיטל.

בחדריעוד ועוד לקוחות שלנו ניסו וראו שפרסום נכון ומקצועי בדיגיטל החרדי, מניב פירות ומביא תוצאות. תוצאות יפות וחד משמעיות.
אבל לא מעט פעמים, בפגישות עם מנהלי שיווק ועם בעלי עסקים, שמענו את המשפט הבא: "נכון. יש דיגיטל במגזר החרדי, אבל רוב המגזר החרדי לא שם. מותגים ופרסומות חזקות יכולות להתקיים ולהיבנות רק בעולמות שמחוץ לדיגיטל…" ומכיוון שאנחנו מכירים את המספרים האמיתיים של הגולשים החרדיים בדיגיטל, החלטנו להרים את הכפפה.

רקחנו מהדמיון שלנו מותג שלא היה ולא נברא. יצרנו לו לוגו ובנינו לו אתר להרשמה. סגרנו שיתוף פעולה עם בחדרי חרדים – האתר המוביל במגזר החרדי, ויצאנו לדרך.

הקמפיין עלה באתר בחדרי חרדים, השמועות החלו לרוץ בקבוצות, נוצר באזז מטורף במגזר, ומשם ואילך המותג שנולד (ללא טיפת דיו אחת או פיסת נייר בודדת), החל לגדול ולהתרחב, לצמוח ולהכות שורשים כמו כל קמפיין טוב ומקצועי.

כאמור, בין אם מראש ידעתם שזהו פלופ תקשורתי או ספין. בין אם טענתם שמדובר בתעלול שיווקי של משרד פרסום, אלפי הנרשמים לעיתון, עשרות הכתבים ואנשי תקשורת שהשאירו פרטים מלאים ובקשו להצטרף למערכת החדשה (אל דאגה, דיסקרטיות מובטחת) יזכרו דבר אחד: חשיפה של מותג, ולא משנה איזה, בדיגיטל החרדי בכלל, ובפרט באתר "בחדרי חרדים" מביא לתוצאות חד משמעיות ומהירות – בתוך 24 שעות, כי הפרסום בדיגיטל החרדי עובד!

הדיגיטל החרדי הוא כבר מזמן לא חלק שולי וצדדי. הדיגיטל החרדי מסוגל לייסד ולהקפיץ מותגים וקמפיינים. הדיגיטל החרדי מייצר באזז וסוחף אחריו את כלל הציבור החרדי המעביר ידיעות בתוך דקות ספורות, הרבה לפני הגיליון המודפס הבא של עיתון המחר.

16,500 ביקורים באתר ההרשמה תוך 24 שעות!

מאות קבוצות וואטסאפ, געש בפורומים, כתבות באתרי חדשות שונים, ראיונות בקווי נייעס, תלונות "דחופות" במערכת הרישום הדיגיטלי על כשל בהרשמה, ציוצים בטוויטר, ומעל הכל – 16,500 ביקורים באתר המחדש תוך 24 שעות מעליית הקמפיין לאויר יעידו כאחד – הדיגיטל החרדי כאן. חי נושם ויכול לייצר לכם את המותג הבא.

hamechadeshsite

תודה עצומה למאיר גל ולצוות האתר "בחדרי חרדים" שהיה שותף נאמן לפרויקט והאמין מהרגע הראשון שבעזרת רעיון טוב ופלטפורמה מעולה, נצליח להביא את הפרויקט לסיומו הנכון.

למעשה, ההרשמה לעיתון נסגרת עכשיו. מי שהספיק להירשם, הנתונים יימחקו ולא ייעשה בהם שימוש לעולם. לא בדיוור ישיר ולא בהעברת הנרשמים לצד שלישי כלשהו.

המטרה הייתה אחת ויחידה, והיא הושגה בשלמות. ברוכים הבאים לעולם הדיגיטל החרדי,
Max-Digital. מקסימום קמפיין, מקסימום תוצאות, מקסימום עבודה. בשבילכם.