לאחר עשרות שנים של פרסום סולידי ו"מסורתי" במגזר החרדי, בעיתונים וב"פרינט", המגזר החרדי נכנס לעולם הדיגיטל. עשרות אתרי תוכן, מכירות, פרסום, מדיה, מוזיקה, רשתות חברתיות ומסרים מידיים ועוד עולים מידי חודש ומהוות את ערוץ התוכן העיקרי והמובהק של עשרות אלפי חרדים, צעירים ומבוגרים מהמרכז, צפון ודרום.
בכל 4 שעות מועלים לאתרים החרדיים תוכן ומידע השווה ערך לכמות התוכן המודפסת בכלל אמצעי המדיה החרדיים ה"מסורתיים".
הפרופיל הדמוגרפי הולך ומשתנה בעולם הדיגיטל בתוככי המגזר החרדי.
אם לפני 3-5 שנים רוב הגולשים היו בגילאי 18-20 כיום, על פי פילוח ואיפיון גולשים מהאתרים החרדיים ניתן לקבוע בוודאות כי הגולשים מגיעים מכל חתכי הגילאים כולל מעל גיל 50-60.
אם לפני 3-5 שנים הגולש החרדי נטה להשתמש בהיחבא באינטרנט, כיום יותר ויותר כתבים, עורכים ומפיקים משתמשים בפלטפורמת הדיגיטל ככלי כתיבה יוצר ומוכר.
אם לפני 3-5 שנים חברה מסחרית שהייתה לעשות קמפיין פרסום למגזר החרדי, הייתה חייבת "לעבור" דרך המדיה החרדית היחידה בעליל, כיום יותר ויותר חברות מסחריות המגיעות מחוץ לעולם החרדי ומתוכה, בוחרים בערוצי הדיגיטל כדרך ההגעה ללקוחות הפוטנציאליים.
משרד הפרסום הדיגיטלי הראשון – "מקס דיגיטל" מרכז לראשונה ובאופן בלעדי הסכמי תוכן ואפשרויות פרסום עם כלל האתרים החרדיים, צוות מהשורה הראשונה מתחומי הפרסום, השיווק, המכירות, הדיגיטל והעסקים.
מה שמאפשר ליזמים, בעלי חברות ונותני שירותים להגיע ישירות לקהלי יעד מפולחים וממוקדים בתוככי המגזר החרדי.
מילים כמו cpm או cpa כבר לא משמשים לראשי תיבות של מחלות מסתוריות, גם המפרסמים וגם האתרים השונים לומדים להשתמש בכלי ניתוח, ניטור וצביעת הגולשים לצורך שיכלול הקמפיינים ומיקסום התוצאות. בעזרת הצוות שלנו, נשמח לבצע עבורכם את הקמפיין האינטרנטי החרדי שלכם. להגיע ישירות לקהל יעד, להניע אותו למכירות ולמקסם תוצאות בזמן קצר.